skrzydlawhite

cert2

cert3

 

 

Główne obowiązki:

  • Planowanie realizacji zamówień od Klientów
  • Planowanie dostaw i organizacja transportu komponentów od Klientów
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
  • Informowanie Klientów o wszelkich zmianach w realizacji zamówień oraz o stwierdzonych niezgodnościach
  • Monitorowanie planu produkcyjnego
  • Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, logistyka lub zarządzanie)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakty z zagranicznymi Klientami)
  • Znajomość systemu SAP
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Świadczenia z Funduszu Socjalnego (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport i wypoczynku)
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Ubezpieczenie na życie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres rekrutacja@tatraspring.pl z dopiskiem w temacie maila SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I OBSŁUGI KLIENTA.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonych przez Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Tatra Spring Polska Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Tatra Spring Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Garwolinie przy ul. Trakt Lwowski 155. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

strona główna    |   historia    |   misja firmy    |    lokalizacja   |   oferowane usługi   |   fabryka / produkcja   |   certyfikaty   |    praca   |    kontakty

Copyright © 2008-2015 Tatra Spring, Wykonanie: Profil-IT